Doprava a doručení

Chceme, aby byl proces objednávky a doručení pro naše zákazníky co nejjednodušší. Pokud však máte jakékoli dotazy nebo narazíte na problém, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Níže vám vysvětlíme, jak zpracováváme a doručujeme vaše objednávky.

Poštovné

Na Myova.cz za vás přebíráme náklady na dopravu u všech objednávek v rámci České republiky. Veškeré zboží vám doručíme zdarma – bez minimální hodnoty objednávky.

Odeslání vaší objednávky

Našli jste svůj vysněný kousek na našem e-shopu? Chápeme, že se na něj těšíte! Proto se postaráme o rychlé zpracování a odeslání vaší objednávky.

Průměrné dodací lhůty:

- Po obdržení objednávky potřebujeme 1 až 2 pracovní dny na její zpracování. Ve všední dny obvykle vyřizujeme objednávky během jednoho dne. Objednávky přijaté v pátek večer nebo o víkendu mohou trvat o něco déle.

- Po zpracování objednávky je zásilka odeslána. Dodání trvá obvykle 4 až 6 pracovních dnů.

Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem číslo pro sledování zásilky, díky kterému můžete svou zásilku pohodlně sledovat – prostřednictvím našeho přepravního partnera. Návod najdete na naší stránce sledování zásilek.

Pokud si přejete, aby byla vaše objednávka odeslána ještě tentýž den, kontaktujte nás prosím telefonicky – náš tým vám rád pomůže.

Doručení vaší objednávky

Jakmile váš balíček dorazí, můžete si svůj nákup naplno užít! Pokud by však něco nebylo v pořádku a vy byste chtěli zboží vyměnit nebo vrátit, navštivte prosím tuto stránku.

Poškozený produkt?

Omlouváme se! Ve výjimečných případech může dojít během přepravy k poškození. Poprvé vám zdarma zašleme náhradní produkt – v tomto případě není možná refundace. Pokud by však problém přetrvával i po opakované reklamaci, vrátíme vám plnou částku.

Jak objednávat

Objednávání na Myova.cz je snadné: Na stránce produktu vyberte požadovanou variantu a klikněte na „Přidat do košíku“.

Ujistěte se, že jste zvolili správnou velikost a barvu. Pokud je vše v pořádku, pokračujte kliknutím na „Přejít k pokladně“. Na další stránce vyplňte svou adresu a pečlivě ji zkontrolujte. Poté klikněte na „Pokračovat k dopravě“.

Na stránce dopravy si zkontrolujte zadané údaje. Zde bude také potvrzeno, že doprava je zdarma – jako poděkování za váš nákup. Pokračujte kliknutím na „Pokračovat k platbě“.

  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express

Po výběru platební metody klikněte na „Dokončit objednávku“. Budete přesměrováni na stránku poskytovatele plateb, kde postupujte podle pokynů k úspěšnému dokončení nákupu. Pokud by se během platby vyskytl problém, jsme vám kdykoli k dispozici.

Ztracený balíček?

Pokud se balíček během přepravy ztratí nebo nemůže být doručen z logistických důvodů, zašleme vám zdarma náhradní zásilku. Pokud vaše objednávka nebude doručena ani po 60 dnech od odeslání, samozřejmě vám vrátíme peníze.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat:

✉️ - info@myova.cz
💬 - Často kladené otázky
📱 - +420 736 353 196